آغاز ثبت‌نام تورهای گردشگری تعالی‌بخش در همدان

رئیس سازمان فرهنگی‌، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از آغاز ثبت‌نام تورهای گردشگری تعالی‌بخش در همدان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا، محمود رجبی گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده در اداره گردشگری شهرداری و با مشارکت گروه‌های متخصص در حوزه گردشگری در شهر همدان تورهای گردشگری تعالی بخش انجام می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان افزود: اداره گردشگری سازمان فرهنگی‌، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در نظر دارد تورهای تخصصی (گردشگری تعالی بخش) را با رویکرد معرفی ظرفیت گردشگری مذهبی و آشنایی با مراکز تاریخی ادیان ابراهیمی در شهر همدان برگزار کند.

رجبی در ادامه با اشاره به استعداد ارزشمند همدان در این زمینه ادامه داد: ظرفیت فعال شهر همدان در زمینه گردشگری تعالی بخش نیاز به بازتعریف دارد که با همکاری نهادهای مرتبط با این موضوع از جمله اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان و نیز اداره کل اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش و مدیریت باغ موزه همدان این مهم نهادینه می‌شود.

او در پایان خاطرنشان کرد: در مرحله نخست، سه دوره تخصصی راهنمایان گردشگری، رسانه‌ها و مدیران روابط عمومی به میزبانی سازمان فرهنگی‌اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان برگزار خواهد شد.

همدان گردی گروهی از بانوان طلبه حوزه علمیه تهران در چارچوب «گردشگری تعالی بخش»

در این راستا، هفته گذشته گروهی از بانوان طلبه حوزه علمیه تهران در قالب تور گردشگری تعالی بخش به همدان سفر کردند.

طبق هماهنگی به عمل آمده توسط دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان و تعامل خوب پایگاه گردشگری محوطه باستانی هگمتانه، این گروه از میهمانان به وسیله اتوبوس گردشگری با حضور در باغ بهشت همدان ضمن ادای احترام به مقام رفیع شهدای همدان با عالمان نام آور و فقید شهر همدان آشنا شده و پس از آن از مجموعه تاریخی تپه هگمتانه بازدید به عمل آوردند.

گردشگری تعالی بخش نوعی از گردشگری مسئولانه و هدفمند برای اقشار خاص با رویکردهای از پیش تعریف شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403031300631
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha